Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bja | użytkownik

imię i nazwiskoAdam adresMory zarejestrowany18.10.2005 @07:41:12 ostatnio na stronie04.02.2015 @14:41:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmycool.pl Gadu-Gadu2905477
digarty36 komentarze168 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Makavel15    11.03.2009 @15:28:18
Niesamowita galeria.
Poobserwuję sobie
_______
Jedli pierogi, a sufit był nisko.[...]
~Metnaman    26.08.2008 @16:50:57
Siema Colo kurcze pierwszy raz Cie tu widze hehe.
Jak chcesz to z checia sie ustawie tylk ozeby wlasnie slonce swiecilo.
Obczailem nowe zajebiste miejsce niedlugo tam pojade bedzi gitara
Pozdro
~Kendra    18.06.2008 @14:02:44
Wyczesana galeria)

pozwolę sobie poobserwować :D

pozdrawiam cieplutko
~pyskaa    05.04.2008 @16:33:18
niesamowita masz galerie, pozwole sobie poobserwowac pozdrawiam
_______
Pragnęła bowiem tego, czego pragnie tysiące ludzkich serc... być wszystkim i być wszędzie.
~Timi    21.03.2008 @15:22:29
Rewelacyjne zdjęcia, masz pojęcie jak się to robi
_______
"Kiedy wycięte zostanie ostatnie drzewo, ostatnia rzeka zostanie zatruta i zginie ostatnia ryba, odkryjemy, że nie można jeść pieniędzy." http://pl.youtube.com/watch?v=43unDWTfkds
SAVE OUR RAINFORESTS
~AnnaKiri    15.03.2008 @19:54:24
Swietne zdjecia!

A ty pracujesz z Sony100?

~baboo78    06.03.2008 @17:03:13
do tego czasu, pogmerałem, poczytałem i sobie już poradziłem ale dzięki za odpowiedź
_______
Nigdy nikogo (szczególnie mnie) nie traktuj jako autorytetu, myśl i funkcjonuj jako niezależna jednostka.
~baboo78    17.02.2008 @22:55:12
przepraszam przerwano mi... jak plik takiej wielkości umieścić na DA.
_______
Nigdy nikogo (szczególnie mnie) nie traktuj jako autorytetu, myśl i funkcjonuj jako niezależna jednostka.
~baboo78    17.02.2008 @22:30:55
Podziwiam twoje HDR-y. Jeśli możesz powiedz mi na jakim programie pracujesz, i jeszcze jedno moje hdry po zmniejszeniu to tif o wadze około 2,5 mega. z góry dziękuję
_______
Nigdy nikogo (szczególnie mnie) nie traktuj jako autorytetu, myśl i funkcjonuj jako niezależna jednostka.
~beyon65    30.12.2007 @10:31:56
Witam , pozdrawiam i zapraszam
+SylwiaNowicka    26.12.2007 @11:08:38
Oj tam,nie musisz mi nic pokazywać. Ja się i tak na fotografii nie znam. ; )
+SylwiaNowicka    26.12.2007 @11:04:16
Na pewno?:> To czemu taki prosty i płaski horyzont.?:P
~heniek189    26.12.2007 @11:01:51
zapraszam do mojej galerii
~Gloomy    24.12.2007 @15:06:51
Mikołaja z długą brodą,
gości z procentową wodą,
kobiety gorącej w prezencie,
prostej drogi na zakręcie.
Tego i wiele innego życzy M. :D
_______
Nie krytykuj masturbacji! To seks z kimś, kogo się kocha!
~verbaT    14.10.2007 @00:28:19
jak już mam te fotki, to czym je potem złączyć? mowa o hdr.
~Gloomy    30.09.2007 @21:45:16
Szczęśliwego dnia chłopaka :D
_______
Nie krytykuj masturbacji! To seks z kimś, kogo się kocha!
~valori    21.09.2007 @13:30:09
dziękuję śłicznie ...
~basbas    11.09.2007 @17:36:15
dziekuję
~fabsky    07.09.2007 @14:06:56
wiem wiem ze niema hehe nie podejrzewalem nawet ze moga tam byc
~Poczwara    27.08.2007 @12:12:29
Pozdro.
_______
~bja    24.08.2007 @19:08:56
_______
We both may share the hope in hearing,
That we're not just spirits disappearing...
~jolita    24.08.2007 @16:54:23
Dzięki, no to najwyższy czas kiedyś odwiedzić, pozdrawiam
~valori    24.08.2007 @07:01:00
dzięki i pozdrowienia
~larwa    23.08.2007 @15:00:53
Dziękuję serdecznie za komentarz, pozdrawiam
_______
.... . ... . .. . . . - zbieraj groch
~Frieda    23.08.2007 @00:13:05
te mialam zamiar zapolowac..na mgle...ale sie rozchorowalam..
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt